ناظمی‌اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری: دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد کرد-راهبرد معاصر
پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است

ناظمی‌اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری: دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد کرد

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد شد تا رفتار مردمی در ذات دولت نهادینه شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 03
کد خبر: ۲۴۳۷۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد ناظمی اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری شهید به واژه‌هایی مانند خدمت، فداکاری، خستگی‌ناپذیری، هم‌سفره‌شدن با محرومان، سربلندی و عزت معنایی دوباره بخشید.

وی افزود: امروز با صدای رسا و با ادبیات خودشان می‌گویم والله بالله تالله دوران مدیریت سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ هیچگاه تکرار نخواهد شد. دولت پیشرو و خدمتگزار که تشکیل خواهم داد متعهد به انجام وظایف متعددی است.

ناظمی‌اردکانی تاکید کرد: باید علاوه بر پایبندی به قانون اساسی و تعهد به اجرای سیاست‌های کلی، نقشه راهی معین برای اداره کشور داشته باشیم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: باید در چارچوب قانون اساسی تحول در نظام حکمرانی کشور رخ دهد و به اصول ششگانه حکمرانی شامل عدالت‌ورزی، مشارکت مردم در اداره کشور، پاسخگویی مسئولان، شفافیت قانون‌مداری و مبارزه با فساد با جدیت تمام عمل شود.

ناظمی‌اردکانی تاکید کرد: در دولت «پیشرو و خدمتگزار» دیپلماسی عزتمند، مقتدر و پویا بدون هیچگونه وقفه و با تلاش مضاعف با اولویت کشور‌های همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین پیگیری و توسعه خواهد یافت.

وی یادآور شد: رویکرد اقتصادی در دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و تعاونی و خصوصی‌سازی هوشمندانه و متعهدانه است تا شاهد بیکاری جوانان و استعداد‌های برگزیده کشور نباشیم و اشتغال به نحوی رقم بخورد که حقوق و مزایای یک شیفت کاری کفاف هزینه‌های زندگی یک خانواده را بدهد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: در دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد شد تا رفتار مردمی در ذات دولت نهادینه شود و بتواند در فقرزدایی، رفع تبعیض، از بین بردن عادت زشت ویژه‌خواری و پیش‌گیری از اصراف و اتلاف بیت المال توفیق یابد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده